مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا خودروهای ایرانی نیاز به ردیاب دارند؟

ردیاب خودرو

پیشرفت علم و تکنولوژی فضایی منجر به اختراع وسیله‌ای به نام ردیاب خودرو شده است که می‌تواند موقعیت مکانی خودرو را به شما اطلاع دهد. این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا از وقوع سرقت خودرو جلوگیری کرده و در صورت سرقت بتوانید موقعیت مکانی آن را پیدا کنید. در ادامه به لزوم برخورداری از ردیاب خودرو می‌پردازیم.

ردیاب خودرو و کاربرد آن

ردیاب خودرو به شما کمک می‌کند تا امنیت خودروی شما بیشتر حفظ شود و تاثیر آن حتی از دزدگیر نیز بهتر و موثرتر باشد. ردیاب یک وسیله بسیار کوچک است که با قرار گرفتن یک سیم کارت در داخل آن می‌تواند اطلاعات موقعیت مکانی خودرو را به تلفن‌ همراه شما ارسال کند. با این وسیله خودروی شما در هر جایی که باشد می‌توانید مکان دقیق آن را متوجه شوید. کوچک بودن این وسیله باعث شده است تا بتوانید آن را حتی در وسایل کوچک‌تری مانند موتورسیکلت نیز نصب کنید. ردیاب باید با گارانتی باشد . این مورد از موارد لزوم استفاده از ردیاب ارزان است.

ردیاب خودرو

بهتر است که ردیاب خودرو را در مکانی که در دسترس نیست قرار دهید تا در صورت دزدیده شدن خودرو آن را پیدا نکنند. این وسیله با استفاده از سیستم جی پی اس آنلاین و سیم کارت درونش کار می‌کند به طوری که اطلاعات موقعیت مکانی توسط جی پی اس دستگاه دریافت و سپس توسط سیم کارت به تلفن‌همراه شما که دارای اپلیکیشن وایزر می باشد ارسال می‌شود.

دزدگیر ماهواره ای

طریقه‌ی نصب ردیاب خودرو

در هر نوع ردیاب ماشین روش نصب آن نیز متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید طریقه و روش نصب ردیاب خودرو را در دفترچه‌ ی راهنمای آن مطالعه نمایید تا به مشکل برنخورید. در ساده ترین شکل ردیاب‌های خودرو با وصل شدن به برق خودرو انرژی مورد نیاز برای کار کردن را تامین می‌کنند. اگر به هر دلیلی نتوانستید که ردیاب خودرو را نصب کنید می‌توانید با مراجعه به نصاب‌های دزدگیر ماهواره ای ردیاب خودرو وایزر این کار را انجام دهید.

بهترین ردیاب‌های خودرو کدام‌ اند؟

برخی از ردیاب‌های خودرو این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید اطلاعات موقعیت مکانی که در 3 سال اخیر طی کردید را ذخیره نمایید و در صورت لزوم از آن استفاده نمایید. همچنین اگر برق خودروی شما به هر دلیلی قطع شود با استفاده از باتری تعبیه شده در آن تا مدتی کار می‌کند. البته مدت زمانی که این باتری‌ها می‌توانند منجر به روشن ماندن ردیاب خودرو شوند متغیر است و بستگی به نوع باتری و توانایی ذخیره‌ سازی انرژی آن دارد.
در برخی از ردیاب‌ها زمانی که در درون خودرو نیاز به کمک داشته باشید و نتوانید از تلفن همراه استفاده کنید دکمه‌ای در کنار برخی از ردیاب‌ها، که اصطلاحا دکمه‌ی (SOS) گفته می‌شود، برای کمک گرفتن وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده نمایید. باید توجه داشته باشید شماره‌هایی را به عنوان شماره‌ی پشتیبانی جی پی اس مخفی در آن ذخیره کنید تا در صورت لزوم با آن‌ها تماس گرفته شود.

دکمه sos بر روی جی پی اس خودرو

بهترین ردیاب خودرو را از کجا تهیه کنیم؟

باید با توجه به کاربردی که از یک ردیاب خودرو انتظار دارید یک ردیاب از بین برندها و مارک‌های مختلف موجود در بازار انتخاب نمایید. مرغوبیت و داشتن کیفیت برای ردیاب خودرو بسیار مهم و حیاتی است زیرا باید در مواقع لزوم به خوبی و درستی کار کند. برای خرید ردیاب خودرو باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید تا یک محصول اورجینال و با کیفیت با قیمت مناسب خریداری کنید. داشتن گارانتی برای ردیاب خودرو از نکات مهم دیگر برای خرید آن می‌باشد که باید در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن تعداد مشتریان و میزان رضایت‌مندی آن‌ها از خرید یک برند ردیاب می‌توانید انتخاب بهتر و مطمئن‌تری داشته باشید.

بهترین ردیاب خودرو

لزوم استفاده از ردیاب خودرو

خودروهای ایرانی در زمینه‌ی امنیت خودرو میزان قابل‌ توجهی ضعیف‌ تر از دیگر خودروهای موجود در دنیا می‌باشند. به طور مثال درب خودروهای ایرانی به راحتی باز می‌شود و فرد سارق می‌تواند بدون هیچ مشکلی آن را باز کرده و خودرو را به سرقت ببرد. همچنین در برخی موارد دزدگیر نیز موثر نبوده و دزد آن را از کار می‌اندازد. حتی وقتی دزدگیر خودرو به صدا در می‌آید، کمتر کسی به سراغ خودرو رفته تا پیگیری کند. همه‌ی این‌ها باعث نیاز به خرید یک ردیاب برای خودروهای ایرانی می‌شود.
شما با استفاده از ردیاب می‌توانید حتی بعد از وقوع سرقت خودرو آن را پیدا کرده و خودروتان را پس بگیرید. حتی در برخی از ردیاب‌ها این امکان وجود دارد که بتوانید خودرو را از راه دور خاموش نمایید تا از دزدیده شدن آن جلوگیری کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده